Početna / Vesti naslovna strana / Završeno je svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja – Belgrade Business International Case Competition 2015

Završeno je svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja – Belgrade Business International Case Competition 2015

Na Fakultetu organizacionih nauka 29. marta 2015. godine održane su završne prezentacije rešenja učesnika svetskog takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja Belgrade Business International Case Competition 2015. Studenti sa 12 svetskih univerziteta iz Amerike, Kanade, Australije, Tajlanda, Singapura, Hong Konga, Portugala, Velike Britanije, Novog Zelanda i Srbije rešavali su dva poslovna izazova. Organizatori ovogodišnjeg takmičenja su Fakultet organizacionih nauka i Srpska asocijacija menadžera.
Prvu studiju slučaja Coca-Cola kompanije su radili 5 sati a odnosila se na predlog marketing strategije ka tinejdžerima do 2020 godine za region Jugoistočne Evrope, dok je druga studija slučaja koji su radili 30 sati imala zadatak pozicioniranje premium brenda Unica iz oblasti modularne galanterije ka krajnjim korisnicima i maloprodaji kompanije Schneider Electric na tržištu Srbije.

Kompanija Schneider Electric, kao premium partner trećeg globalnog studentskog takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja u Jugoistočnoj Evropi (BBICC), studentima je zadala studiju slučaja koja je imala dva zadatka. Prvi se odnosio na podizanje svesti o brendu proizvoda Unica, dok je drugi zadatak bio usmeren na povećanje prodaje brenda Unica.

„Želeli smo da studentima omogućimo da znanja koja su stekli iz različitih država primene na rešavanje studije slučaja za premium proizvod Unica na domaćem tržištu. Inovativne ideje u pristupu komunikacije sa potrošačima su bile posebno zapažene od strane žirija jer je kreativnost nešto što karakteriše mlade lidere ali i prilika za kompaniju da uvidi kako mladi vide strateške preporuke za poslovanje na tržištu Srbije” rekao je Dragoljub Damljanović, generalni direktor kompanije Schneider Electric, a ujedno i Predsednik ovogodišnjeg žirija.

„Zadovoljstvo je videti najbolje studente iz celog sveta na jednom mestu. Studentima je bilo izazovno da istražuju tržište Srbije i da za brend Unica urade detaljne analize donosioca odluke o kupovini proizvoda i predlože nove ideje za unapređenje marketing pristupa. Energija, timski rad, prezentacione veštine, spoj analitičnosti i kreativnosti su se istakli u njihovim izlaganjima”, rekla je Vesna Damnjanović, direktorka takmičenja.

Tim koji je ove godine pobedio na Belgrade Business International Case Competition jeste Hong Kong University of Science and Tehnology. Drugoplasirani je tim dolazi sa Wharton School of the University of Pennsylvania, dok je treće mesto pripalo beogradskom timu, sa Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Članovi tima koji su predstavljali Fakultet organizacionih nauka su: Ivana Ilić, Nikola Šurlan, Đorđe Petrović i Ivan Devedžić pod mentorstvom Ane Ivanović.

Najbolji studenti FON-a bili su deo organizacionog tima BBICC 2015 pod vođstvom Andreje Srećkovića i Tijane Miljković uz konsultansku podršku Tijane Stefanović i Milana Okanovića. Pored toga, dvanaest ambasadora – studenata FON-a brinulo je o svakom timu za vreme događaja. Koordinaciju rada takmičenja pomogli su alumni članovi Case Study Club-a FON-a. Svi zajedno doprineli su da su kolege iz inostranstva oduševljeni FON-om, Beogradom i visokim nivoom takmičenja.

Projekat BBICC 2015 omogućen je uz podršku rukovodstva FON-a na čelu sa prof. dr Milanom Martićem, dekanom FON-a.

Organizacioni tim BBICC 2015 duguje zahvalnost strateškim partnerima projekta koji su prepoznali vrednosti ulaganja u mlade talente: SBB, Scheinder Electric, Coca-Cola Company, Henkel Serbia, Don Kafa, Aco kompaniji i Merkator S. Pored toga pomoć su pružili i partneri kategorija: Zlatiborac (srpska hrana), Coca-Cola (piće), Jaffa (poslastice), Don Kafa (kafa), Pannovate (ID kartice), Radulovic Group (auto), Lasta (autobus), Hotel M (smeštaj), Palas (restoran) i Vip mobile (mobilni) partneri događaja.

Posebno se ističe pomoć Srpske asocijacije menadžera na čelu sa Milanom Petrovićem koji je najbolji ambasador projekta među vodećim menadžerima u Srbiji. Zahavljujemo se i medijskim partnerima koji su prepoznali značaj projekta.

Dodatne informacije o takmičenju, mogu se naći na sajtu www.bbicc.org.

DSC_5901 TIM FON DSC_5833