Početna / Vesti naslovna strana / LUKOWA Academie – Znanje pretočeno u inovativna rešenja

LUKOWA Academie – Znanje pretočeno u inovativna rešenja

Kao završni deo LUKOWA Académie 2019, u nedelju 8. decembra, na Fakultetu organizacionih nauka održan je LUKOWA Innovation Challenge. Podeljeni u šest timova, polaznici akademije su predstavili svoja rešenja za inovativno unapređenje B2B modela kompanije LUKOWA za konkurentno tržište zamrznutog voća i povrća. Rešenja su izlagana pred žirijem koji su činili Adam Kovač (Ernst & Young), Branislav Bandić (Ernst &Young), Svetlana Kijevčanin (USAID), Rade Stojisavljević (LUKOWA) i Nebojša Abadžić (LUKOWA).

Osnovni zadatak studije slučaja koji su rešavali polaznici akademije sa FON-a, Ekonomskog i Poljoprivrednog fakulteta bio je uspostavljanje saradnje sa novim klijentima uz unapređenje odnosa sa postojecćim, kao i širenje kompanije na nova tržišta. Od studenata se zahtevalo da predlože rešenja koja se odnose na razvoj inovacija unutar poslovnog modela, kao i poboljšanje usluga i proizvoda kompanije. Svaki tim imao je na raspolaganju 20 minuta za prezentaciju rešenja i 15 minuta za pitanja žirija. Pobednici ovogodišnjeg LUKOWA Innovation Challenge-a su:

1-mesto

Prvo mesto – Aleksandar Trifunjagić (Fakultet organizacionih nauka), Mia Sinobad (Ekonomski fakultet), Đorđe Mijatović, Emilija Oreščanin i Đurđina Milošević (Poljoprivredni fakultet)

 2-mesto

Drugo mesto – Vanja Končarević (Fakultet organizacionih nauka), Nikola Mimić, Jana Simonović i Dušan Todorović (Poljoprivredni fakultet), Ana Stanković (Ekonomski fakultet)

3-mesto

Treće mesto – Marina Obradović i Jelena Radonjić (Fakultet organizacionih nauka), Dimitrije Petrović i Katarina Topalović (Poljoprivredni fakultet)

Za najbolju prezenterku proglašena je Marina Obradović (Fakultet organizacionih nauka).

Pobedničko rešenje sadržalo je dve strategije: rad na postojećem B2B modelu i širenje tržišta svežeg voća i povrća na području Nemačke, Austrije i Švajcarske, a kasnije i na celokupno tržište Evropske unije. Njihova strategija sadržala je i plan jačanja odnosa sa postojećim klijentima kroz formiranje odeljenja za praćenje i konsalting.

Naša ideja bila je da se poveća proaktivnost i sveukupni uvid u tržište kompanije LUKOWA i njenih partnera, kao i podsticanje same industrije saradnjom maloprodajnih i industrijskih kompanija“, rekao je Aleksandar Trifunjagić, tim lider pobedničkog tima.

LUKOWA Académie2019 je projekat koji se organizuje drugu godinu za redom, a orijentisan je na praktičnu primenu znanja studenata završnih godina i razvijanje inovativnih rešenja uz konsultaciju sa stručnjacima, mentorima i menadžmentom kompanije LUKOWA. Aleksandar Savanović, član Upravnog odbora kompanije LUKOWA, uručio je svim polaznicima sertifikate, dok će za najuspešnije polaznike kompanija obezbediti praksu i zaposlenje.

LUKOWA Académie je zajednički projekat Fakulteta organizacionih nauka i kompanije LUKOWA, podržan od strane USAID-a. Srpka Asocijacija Menadžera(SAM) nagradila je ovaj projekat nagradom za obrazovanje i uključivanje mladih u prerađivačku industriju.