Početna / Vesti osnovne studije / Kako kreirati digitalni proizvod u agilnom okruženju

Kako kreirati digitalni proizvod u agilnom okruženju

Orjentacija na krajnjeg korisnika, razumevanje problema, razumevanje vrednosti rešenja i validacija da postoji stvarna potreba za proizvodom pre nego što se krene u njegovu kompletnu izradu, iterativni razvoj, inkrementalna i brza isporuka, “isporuka radnog softvera”, stalna ponovna procena proizvoda, podsticanje promena tokom razvoja proizvoda, motivisanih fedbackom sa tražišta, fokus na karakteristike visoke vrednosti, samoorganizovani timski rad, odgovornost i komunikacija, su neke od vrednosti koje promoviše i implementira Agilno u naš način razmišljanja,  naše timove i radno okruženje.  

Kako ovi principi rade u kreiranju digitalnih proizvoda, koje su razlike u odnosu na druge pristupe poput Waterfall-a, demistifikovaćemo na radionici sa gostujućim predavačem, Jasminom Nikolić, direktorkom Agile Humans,19.03.2020. u Istraživačko razvojnom centru fakulteta,  od 18 časova. Radionica se realizuje u okviru predmeta Preduzetnički marketing a otvorena je za sve zainteresovane studente.

 Prijava do 18.03 .na https://bit.ly/2IzlRuM