Početna / O Fakultetu / Organizacija / Profil nastavnika
Cicvarić Kostić
dr Slavica Cicvarić Kostić
Vanredni profesor
Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću
Kabinet 311b
Telefon: +381 11 39 50 935
Obrazovanje
  • Doktorat: 2010, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, „Strateška uloga marketinga i odnosa s javnošću u unapređenju uprave i razvoju elektronskih usluga“
  • Magistratura: 2005, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, „Integracija aktivnosti marketinga i odnosa s javnošću u procesu razvoja brenda“
  • Diploma: 2000, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, „Logistička funkcija u CALS okruženju“
Univerzitetska zvanja
  • 2011-danas, Docent, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
  • 2005-2011. Asistent, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
  • 2001-2005. Asistent pripravnik, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
Ostalo radno iskustvo i angažovanje
  • 2007-2008, Menadžer za odnose s javnošću, MPC Properties&Merrill Lynch
  • 2007, Direktor poslovnog razvoja, Viši konsultant, Hauska&Partner International Communications
Profesionalno iskustvo
  • 2014, Osnivanje Bugarsko srpske privredne komore: Strategija razvoja Bugarsko srpske privredne komore 2014-2019, Istraživanje tržišta srpske strane pogranične zone, Istraživanje potreba kompanija srpske strane pogranične zone, član tima, Projekat sufinansiran od EU preko IPA programa
  • 2013, Prezentacija savremenog koncepta upravljanja ljudskim resursima u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srbije, trening zaposlenih u oblasti komunikacija, član tima, Sida - Swedish International Development Cooperation Agency and The Geneva Centre for the Democratic Control of Armed Forces
  • 2013, USAID Business Enabling Project, Inicijative za unapređenje javne uprave u Srbiji, kursevi iz oblasti komunikacija i protokola za zaposlene u vladinim institucijama, član tima, USAID
  • 2010, Izrada Pravila poslovnog ponašanja, komunikacije i oblačenja za zaposlene na Fakultetu organizacionih nauka i za studente, član tima, Fakultet organizacionih nauka
  • 2009-2010, Kampanja za uvođenje novog identiteta Fakulteta organizacionih nauka, član tima, Fakultet organizacionih nauka
  • 2010, Tempus projekat CONCUR – Kursevi za prekvalifikaciju diplomiranih studenata u Srbiji, član tima, TEMPUS
  • 2008-2010, Uvođenje međunarodnih standarda kvaliteta ISO 9001 na Fakultetu organizacionih nauka, procesi: Odnosi s javnošću, Organizacija događaja, Organizacija ispita, član tima, , Fakultet organizacionih nauka
  • 2009, Skills@Work Challenge, Supervizor za javni nastup takmičenja za mlade talente iz srednjih škola, iz 9 zemalja jugoistočne Evrope, Junior Achievement Young Enterprise Europe and British Council
  • 2009, Istraživanje zadovoljstva pacijenata u zdravstvenom sistemu Srbije, Slovenije i Makedonije, član tima
  • 2004-2008, Program prekvalifikacije viška vojnog kadra, član tima, Ministarstvo odbrane Srbije, Ministarstvo odbrane Velike Britanije
  • 2007, Unapređenje kompetencija zaposlenih u lokalnoj samoupravi u opštini Golubac, član tima, Evropska agencija za rekonstrukciju EAR i opština Golubac
  • 2007, The Path of Internationalisation and Integration in the Europe of Region  - projekat partnerstva visoko obrazovnih institucija u Južnoj i Istočnoj Evropi, član Srbije u Međunarodnom savetodavnom odboru, Fh Joanneum University of Applied Sciences in Graz, Austria
  • 2006, OSCE – Približavanje Parlamenta javnosti, Unapređenje kapaciteta Informativnog centra Narodne skupštine, član tima, Misija OEBS u Srbiji i Crnoj Gori
  • 2002-2014, Organizacija međunarodnog simpozijuma SymOrg, član tima, Fakulteta organizacionih nauka
  • 2002, Biznis plan za konstrukciju Menadžment centra na Fakultetu organizacionih nauka, član tima, Fakultet organizacionih nauka
  • 2002, Definisanje strategije razvoja i repozicioniranje proizvodnog prgorama vazduhoplovnog zavoda “Orao”, Bijeljina, Bosna i Hercegovina, član tima
  • 2001, Biznis plan za Institut za zaštitu bilja i životne sredine, Beograd, član tima
Istraživačka oblast
Brend menadžment, Komunikacije, Relacioni marketing u javnoj upravi
Usavršavanje
Gostujuća predavanja
  • Fakultet za upravu Univerziteta u Ljubljani, magistarske studije Menadžment u upravi (zajednički program Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Ljubljani), nastavnik na predmetu Odnosi s javnošću, 2007 – danas
  • Institut za komunikacijske studije u Skoplju, Makedonija, magistarske studije Upravljanje strategijskim komunikacijama, nastavnik na predmetu Brend i kreativna strategija, 2014 - danas
  • ISM University of Economics and Management, Litvanija, master studije, nastavnik na predmetu Međunarodni marketing menadžment, 2013
  • Faculty of Economics and Management, Slovak Agricultural University in Nitra, Slovačka, gostujući predavač na predmetu Međunarodni marketing, 2006

Stručna usavršavanja

  • 2013, Sertifikovan trener, nivo 5/7, Chartered Management Institute, Velika Britanija
  • 2008, “Marketing alati i tehnike”, MPC Holding, Srbija
  • 2008, “Business Protocol  and Professional Image”, Status, Slovenija
  • 2007, “Project Management”, Next Level Consulting, Austrija
  • 2006, "Brand Management and Marketing Communications" The William Davidson Institute at the University of Michigan and Zagreb School of Economics and Management
  • 2006, Marketing Business School - PR specijalizacija "Javni nastup  - mediji i prezentacija"
  • 2005, Integrated Marketing Communications Consulting Agency “Advertising, Sales Promotion and Public Relations” i “Brand Management”, kurs održao Heinz G. Zenk, direktor Marketinških komunikacija Nestlé Deutschland AG, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu
  • 2004, “Academic Skills Advancement”-za asistente fakulteta, Beogradska otvorena škola
  • 2002, “Biznis plan - praksa“ Management Centre Belgrade
Odabrane reference
  • Cicvarić Kostić, S., Filipović, V., Vukmirović, J. (2014). Marketing Orientation and Business Performance of Public Administration, poglavlje u monografiji: "Innovative Management and Firm Performance – an Interdisciplinary Approach", (Eds) M. Levi Jakšić, S. Barjaktarović Rakočević, M. Martić, Palgrave MacMillan, str. 187-199, ISBN: 978-1-137-40220-2
  • Cicvarić Kostić, S., Okanović, M., Milosavljević, M., Vukmirović, J. (2013). Antecedents of Citizens’ Satisfaction with Local Administration in Serbia, Transylvanian Review of Administrative Sciences, 40 E/October/2013, 22-34, IF(2012):0.380, SSCI
  • Cicvarić Kostić, S. (2011). Komunikacije i relacioni marketing: primena u javnoj upravi, Beograd: Zadužbina Andrejević, ISBN 978-86-7244-980-8
  • Okanović, M., Milosavljević, M., Cicvarić Kostić, S., Vlastelica Bakić, T. (2013). Drivers of unpleasant experiences in virtual social network context, TTEM - Technics Technologies Education Management, 8(4) 11/12, 1804-1809, ISSN: 1840-1503, IF(2012): 0.414, SCIe
  • Damnjanović, V., Filipović, V., Cicvarić Kostić, S., Novčić, B., Janičić, R. (2011). Managers’ Orientation of Health Care Organization – Comparasion Study of Serbia, Macedonia and Slovenia, HealthMed, 5(6) , Suppl. 1: 2206-2213, IF(2010): 0.331, SCIe
  • Filipović, V., Cicvarić, S., Štavljanin, V., Damnjanović, V., Radojičić, Z., Žarkić Joksimović, N., Gogić, A. (2010). The Influence of Managers’ Proactive Approach to Healthcare Institutions’ Communication Activities on Patient Satisfaction, Vojnosanitetski pregled, 67(4): 267-271, IF(2010): 0.199, SCIe
  • Vlastelica Bakić, T., Krstović, J., Cicvarić Kostić, S. (2012). Poslovna opravdanost društveno odgovornog poslovanja, Marketing, 43(3): 191-198.
  • Krstović, J., Vlastelica Bakić, T., Cicvarić Kostić, S. (2012). The role of business in the society, Management, ISSN 0354-8635 (Serbian ed.), ISSN 1820-0222 (English ed.), 67-72.
  • Cicvarić, S., Drakulić, M., Devjak, S., Filipović, V., Žarkić Joksimović, N., Damnjanović, V., Drakulić, R., Nikodijević, A. (2009). "Public Administration Relations with Media: The Case of Serbia", poglavlje u monografiji "Contemporary Issues in Public Policy and Administrative Organization in South East Europe", (Eds) M. Vintar, P. Pevcin, Univerzitet u Ljubljani, Fakultet za upravu, str. 313-334, ISBN 978-961-262-017-2
  • Cicvarić, S. (2006). Brend – kreiranje, pozicioniranje i održavanje, Beograd: Zadužbina Andrejević, ISSN 1450-653X, ISBN 86-7244-563-5
Članstva u naučnim i stručnim organizacijama ili asocijacijama:
  • Društvo Srbije za odnose s javnošću (član Saveta 2012-)
  • Stručni žiri za dodelu godišnjih PRiznanja Društva Srbije za odnose s javnošću (2012-2014, 2014-2016)
  • Evropska marketing akademija EMAC-European Marketing Academy (2012 - danas)
  • International Advisory Council of Marketing Practitioners (2011 – danas)
  • Redakcioni odbor časopisa International Journal of Marketing Principles and Practices (2011 – danas)
Nagrade i priznanja
  • Pobednik XXIV konkursa “Zadužbine Andrejević” za objavljivanje doktorskih disertacija i XX konkursa za objavljivanje magistarskih teza
  • Društvo Srbije za odnose s javnošću – Nagrada za najbolji insitutucionalni program odnosa s javnošću u 2005. godini
  • Najbolji diplomirani student (generacija 1996/97 Fakultet organizacionih nauka)
  • Školarina norveške Vlade za akademsku izvrsnost