Vesti

Važno obaveštenje

Na studijskom programu Informacioni sistemi i tehnologije (klasičan režim studija) nije preostalo slobodnih mesta, ni u statusu „budžet“, ni u statusu „plaća školarinu“.

Na studijskom programu Informacioni sistemi i tehnologije (studije na daljinu) nije preostalo slobodnih mesta, status „budžet“.

Na studijskom programu Menadžment i organizacija, preostala su 92 slobodna mesta, status „budžet“.

Pozivaju se kandidati koji su konkurisali na sva tri studijska programa ili isključivo za studijski program Menadžment i organizacija, a na Konačnoj rang listi imaju 80,00 boda i više da dođu na prozivku u sredu 8.7.2015.g., u 9 sati, radi popune navedenih slobodnih mesta.

Novi raspored upisa za sredu 8. jula 2015. godine možete videti ovde.

Seminar „Upravljanje promenama i osnovne veštine rukovođenja – planiranje i organizacija“

Na Fakultetu organizacionih nauka biće organizovan seminar pod nazivom „Upravljanje promenama i osnovne veštine rukovođenja – planiranje i organizacija“. Seminar će se održati 03. i 04. jula 2015. godine, a dvodnevna predavanja će trajati od 09.00 do 16.00 časova. Cena dvodnevnog seminara je 212.000 rsd + PDV za grupu do 20 polaznika. Više informacija možete dobiti na 011/3950-843 ili putem mejla mira.djurovic@fon.rs .

Zlatni studenti FON-a

Studenti FON-a dali su izuzetan doprinos da košarkaška i vaterpolo ekipa Srbije osvoje zlatne medalje na Evropskom prvenstvu, odnosno u Svetskoj ligi. Sonja Petrović 102/08 predvodila je tim u finalu i postigla 22 poena i izvrsnom igrom obezbedila mesto u idealnoj petorci prvenstva. Dušan Mandić 958/2013 je izabran za najboljeg igrača završnog turnira Svetske lige (MVP), dok je Filip Filipović 672/06 prikazao standardno sjajnu igru tokom čitavog turnira.

Čestitamo!

Studenti FON-a pobednici marketing takmičenja u rešavanju studije slučaja

Studenti Case Study Club-a FON-a, Andreja Srećković i Jovana Jovanović pod mentorstvom prof. dr Vesne Damnjanović osvojili su prvo mesto na međunarodnom takmičenju Brandmarker International Marketing Challenge koje se održalo od 10. do 16. juna u Istanbulu u Turskoj. Studenti su u okviru međunarodnih timova rešavali studiju slučaja za izgradnju strategije lojalnosti i pridobijanje brand ambasadora za Volkswagen brend u Turskoj. Na takmičenju je bilo devet timova iz 5 država: Srbije, Nemačka, Mađarska, Azerbejdžan i Turska. Čestitamo!